Spontant


Slutade jobba för en timme sen och är hemma och andas lite mellan varven.
En annars rätt tröttsam dag förvandlades helt plötsligt till något helt annat.
Fick ett samtal på vägen hem om att jag kl 17.00 skulle infinna mig på middag och även på Bowlaget kl 19.00.
Någon slår på stort och bjuder på hela kalaset minsann, någon ligger alltså på plussidan och det gläder mig att min fina älskade vän äntligen har hittat någon med både hjärta och hjärna på rätt plats.
Nu syftar jag faktiskt inte på att individen faktiskt väljer att bjuda utan det var bara något som nämndes i förbifarten.
 Hursom, med alla dessa hjärtan som flyger omkring mig kan jag inte göra annat än att le och tycka att livet är sådär allmänt skitbra! Japp, skitbra faktiskt!






Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback