Love is in the air!

 

Åh, med "nya" blogg.se kan man hitta gamla arkiverade utkast. Hittade detta.

Min kärlek, tänk att jag är 10.000 ggr fler kärare nu. 

 

Utkast 4 oktober 2010 :




Sjukt att man har suttit och svurit över livet och kallat det för orättvist och allt vad det hetat och helt plötsligt förändras allt. Bara på grund av en människa? Kärlek, tänkt vilken sjuk inverkan kärlek har på människor.

Men ja, för er som inte förstått denna lycka som pågått i drygt 1 månad så är det såhär att jag har gått och blivit kär :). Jag har gått och blivit kär, herregud!
 Mitt hjärta har börjat slå på riktigt för första gången på väldigt länge och jag kan vara den gladaste individen i världen över att känslorna delas och att jag faktiskt till och med får kalla honom för min!


Kim Alexandra
Trackback