Sista..


Somnade på soffan igår och gick upp 08.45, så ja, jag har ungefär sovit 13 timmar inatt. Antar att kroppen kände sig behövd av det?

Sitter och äter frukost. Gröt med lingonsylt, gojibär och mjölk, alltid lika grym start på dagen!
Var ute på promenad i morse, insåg tyvärr att det var en av dom sista gångerna runkeeper aktiveras på några månader.
Slaskigt, blött och snöigt. Framförallt halt. Har halkat 2 ggr i år under mina promenader, får nog kanske inse att det är över nu. Det får bli gymmet för sånna aktiviteter.
Tog mig igenom nästan 3.5 km iallafall i någorlunda tempo.





Annars? Tiesto levererade omänskligt bra!!
Mer om det i morgon för nu blir det jobb enda till 21.15 ikväll sen är det nog godnatt igen om jag känner mig kropp rätt.
-
Snart julafton, snart julafton!!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback