L.A.X


Gokväll!
Har precis lagat och ätit dinner for one.
Jag vet att det är en oskriven lag att man inte lägger upp bilder på mat man ätit men, måste ju flika in med ett litet tips.
Lax, couscous, paprika/chili cremefreiche och rivna morötter. Gott, nyttigt med för den delen!





Rätt tråkig lördagkväll so far faktiskt.
Svårt för en ickerökare att förstå men jag känner sån enorm saknad, speciellt nu när jag är ensam och inte har ett skit att göra. Har försökt att aktivera mig så gott det går nu medans jag är själv hos min man men nu är det lite stopp på aktiviteter, städat och tvätten gör sitt i badrummet. Han är/har varit borta precis hela dagen på innebandy.

Jag känner mig halv på något vis, jag känner mig inte som mig själv. Nu kan jag inte ens "sällskapa" med cigaretterna när jag är rastlös och inte har något att göra. Är man bara då eller vad gör man?
Festsugen är jag, känner att något måste göras i kväll, jag är ju ledig och allt och detta är faktiskt första lördagen på flera flera veckor som M inte jobbar på krogen hela kvällen och natten. En av våra få lördagar ihop, skulle vara kul att slå klackarna i taket tillsammans! Har på känn att det inte blir så. Jag hatar att jag känner sån stress om jag "bara ligger i soffan" när jag är ledig, men det gör jag, enorm stress över att inte göra något.

Nej, nu ska jag leta nya aktiviteter, para ihop mannens strumpor blir nog mitt nästa uppdrag.
Det är inte roligt det här, jag undrar verkligen hur länge man ska behöva må dåligt över dom där jävla ciggen.. Fick svaret "för mig tog det 15 veckor" igår. FEMTON veckor, då har jag nog ingen mage kvar av all stress och ångest jag känner, hoppas det går fortare än så..

Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback