.


Goddag!
Är ledig idag men det har minst sagt varit full rulle sen i morse.
Idag har jag en såndär bra dag då jag får en massa gjort.
I helgen får vi finbesök här i Norrtälje, mina fina vänner kommer på finbesök för att göra midsommardagen oförglömlig.
Längtar ihjäl mig och lite till.
Jag storstädar för fullt och fjärde maskinen tvätt är nu igång.

Hjärtat kom hem på lunchen och jag tog en break från städningen.
Lunch på en båt som står här straxt nedanför oss.



En luftmadrass till gästerna är inhandlad och dessutom är bolaget också avklarat.
Hörde lite skvaller om att bolaget i Norrtälje dagen innan midsommar är total kaos, slår alla dagar på året, skönt att ha det avklarat.
Insåg när jag kom hem att jag tog i lite gällande mängden till oss två, med tanke på att midsommardagen i stort sätt bara kommer spenderas på Havspiren. Men, hellre för mycket än för lite.. Eller, är det verkligen rätt tänk när det gäller alkohol?





Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha helt rätt, och va det du din jäfel som la vantarna på alla Pure ölen! Haha, ses imorrn snorpis.Puss

2011-06-22 @ 22:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback