Takänder


Sms-konversation mellan mig och hjärtat igår.

Jag - Älskling, det står en AND på taket, hur ska stackars komma ner?!! O hur kom han dit?!?!




Han - Ett hett tips är att den på samma sätt tar sig ner dom den kom dit. Dvs flyger! :) PS. Det landa en precis över badrumsfönstret i morse när jag borstade tänderna.
Jag - Men fan vad sjukt!!! Haha, jag trodde inte dom kunde flyga högre än typ 2 meter, herrejesus..

2 min senare..

Jag - FYFAN SÅ SJUKT, det ligger en till utanför fönstret!!



Han - Sa ju det.
Jag - Chocktillstånd..

På riktigt, svårsmält, jag trodde bara att dom guppa på vattnet och åt brödsmulor. Inte att dom avancerade och hängde på hustak 10-15 meter upp i luften. Sjukt, det här är bara sjukt. Så gör iallafall inte änderna i Uppsala..


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Nina

Norrtälje-änder..PUSS

2011-05-05 @ 18:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback