Visby Aug 2012

 
Åh. Önskar man inte att sommaren varande lite längre? Vem försöker jag lura.. Önskar man inte att sommaren varade förevigt?!
 
Haha. Har gått igenom mina bilder från Visby och ja.
Vi åt mest. Och drack. Och jag sov en del, en tupplur varje eftermiddag minsann. Tänk att man kan bli så trött av att inte stressa. Kroppen behöver nog det ibland. Att bara göra ingenting.
Hursom så har min mans företag köpt en lägenhet i Visby, eller delen av företaget som hans kära syster ansvarar för. Som att vinna på lotto att ha möjligheten att åka dit och det blir garanterat ett obligatoriskt semestermål. Melle (syster) har gjort det så himla, himla fint i lägenheten, så mysigt!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Europas största glassbar, 160 sorter. Yeheees!
 
 
 
 
Alla underbara rosor i Visby. In love!
 
 
 
 
Saffranspannaka med grädde och Salmbär, ett Gotlandsmåste!
 
 
 
Drinken tog vi på ett ställe som heter Surfers och vilken jäkla smakaupplevelse maten var. Haha, enda måltiden jag inte fotade tror jag, för fullt upp med att äta. Ett måste att gå dit om man är i Visby, ligger intill stora torget. Kinesiskt tapasmat, väldigt annorlunda och otroligt gott!!
 
 
 
Köpa nya skor på din sko hann jag med. Såklart.
 
 
Världens mysigaste resesällskap också. Mitt hjärta, min evighet, mitt allt!
Det är så skönt att känna att det inte gör så mycket att åka hem, vi ska ju faktiskt till samma adress och under samma tak. Herre vilken ångest om vi inte hade bott ihop!
 
Så. Nu väntar en utlandsresa i oktober. Alltså, drömliv!
Tänk att jag faktiskt lever det livet jag aldrig någonsin trodde skulle hända mig. Att någon kan älska mig lika mycket som jag älskar honom. Allt tack vare kärlek, jag är så otroligt rik på kärlek att det känns som att det räcker för hela världen.
Det känns lixom nästan lite jobbigt att prata med andra om och jag gör det inte ens en bråkdel av vad jag vill för man känner sig så "skrytig" och att man överdriver allt så mycket men det ÄR så. Jag har hittat min evighet!
 
 
 
Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: marie

Glad jag blir Kim att läsa att du är så lycklig med din karl! Jag är såå glad för din skull! Jag vet ju hur du känner. :) Det är inte alls skrytsamt att prata om sin kärlek till någon annan! Det är bara vackert. Orkar folk inte lyssna, är det deras problem och då är dom bara avis. Jag hoppas du är lika lycklig som jag efter snart 6 år med såå mycket kärlek! Kram på dig!

2012-08-16 @ 21:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback