Vet ni?


Man är ALDRIG nöjd..
Nudå? Solen skiner, jag har tid att träna/promenera på kvällarna, vi har premiär av världens finaste Kappahl butik på tors och jag är fortfarande lite i chock över mina 12 minuters promenad till jobbet. Dessutom Summerburst i helgen!!
Vad är det då? Jo, jag är sjuk... Inte så sjuk att jag inte står ut att jobba men jag vill träna!!!! Jag vill sola!!! Jag vill vara frisk tills premiärhelgen!!! Jag vill orka med Summerburst + jobba öppning-stängning tors-sön!!!!! Jag vill vara ledig midsommarhelgen som spenderas på en ö (jobbar fre-sön, dvs hela helgen)!!!
Så sitter jag bara här och orkar ingenting med mina baciller..

Om tre veckor ska jag vara mitt snyggaste jag.. hmm.. Ja, jag känner mig stressad!!
Jag kommer aldrig kunna hålla en deffning då jag älskar mat och på riktigt tror mig vara döende utan riktig kost, inte för att jag anser mig vara speciellt fet men jag vill vara FIT och med denna korta tid och en sjukdom som hindrar mig så är det mitt enda alternativ.. Jag som precis började se resultat ordentligt av mina 5-6 dgr/v träningspass och 6-7 dagar/v promenader..  Nu vet jag några som säkerligen tänker att jag är orättvis men jag har verkligen kämpat, i tid och otid, lagt ner både mycket pengar, energi och tid på att se ut som ja alltid velat. Så sker detta och det blir någon slags paus i allt. En paus som inte får plats! Jag vill ju nå mitt mål.. Ytlig? Då är jag ytlig men jag har inte långt kvar och kommer dö av irritation om jag snubblar på mållinjen..





Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vet att du har kämpat, men jag tycket endå att du är lite knäpp ;) Fast på ett bra sätt! Du är snygg och vacker, precis som du är! Glöm aldrig det!



Stor kram!!!

2012-06-14 @ 00:17:56
URL: http://lillaguran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback