Lite nämnvärda ting.


Haha.. Herregud.
Idag har jag varit min värsta fiende, karaktär vet jag tydligen inte ens vad det är?
Kom hem från jobbet 21.30, pang på efterrättsbakning och så vidare. En godispåse var också inblandad, och en öl.. Nog om det! Jag har städat också.

Har jag sagt att jag har långt hår? Om inte så vill jag bara nämna det, jag har långt hår!



I morrn är det jobb sen är det raka vägen, springa in i duschen och helst sminka sig samtidgt.
Vid 18-tiden kommer mina gäster och det är fezt!!

En annan sak.
Ligga natten lång som Jesus på korset i sängen i all ära men jag saknar min man så att hjärtat bankar ut framför bröstmuskeln!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Jenny

Heelt sinnes vad det är snyggt!!

2012-05-19 @ 08:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback