Perfect!


Det farliga med att vara hemma mer än vanligt om dagarna är att man lätt halkar in på lite olika webbshoppar..
Tadaaaa! Jag har köpt mina sista skor på ett tag framöver!
Även om önskan är att ha varenda sko i varenda modell av Jeffrey Campbell så måste jag väl inse mina begränsingar, åtminstonde ekonomiskt sett..

Jag har varit inne 5-6 ggr om dagen sen Nelly klantade sig och skickade fel skor igen och tittat om det har kommit in någon retur, men icke. Nu ger jag faktiskt upp, jag har försökt beställa liknande dessa 2 ggr, ena gången försvann dom på posten och andra gången fick jag fel.
Har kikat på dessa en längre tid, vilka är liknande men de har också varit slut och är tydligen slut hos leverantören också. Tur som jag har hade det kommit in en retur idag på Henrykole.se i min storlek.
Då kan man ju inte låta bli?? FÅR man låta bli då??




De blir perfekta till klänningen (som jag fortfarande inte hittat..) jag ska ha på M´s 30 års fest!!


Ååååh, jag inväntar så många fina paket denna vecka!!!
3 par skor, nya kuddar till vardagsrummet och nya bikinisar!
Shopaholic? Som sagt, nu har jag köpt mina sista skor för ett tag framöver!

Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback