Tandblekning


Igår hann jag också med att bleka tänderna på en klinik som heter REFA vid Odenplan.
Superfin klinik och tandhygienisten var likaså.
Det finns ju ett antal metoder, jag valde laser. 3 x 15 min körs en lampa som strålar ut laser på tänderna samtidigt som du ligger där i en tandläkarstol med ett riktigt hästsmile, dvs munnen uppbänd till 1000.
Själva behandlingen gjorde inte alls ont, inte i tänderna och munnen var så fullproppad med vasselin så det gjorde inte heller ont att ha gapet skräcköppet i en timme.

MEN SEN. Alltså, hade jag vetat att det hade ilat så satans mycket som det gjorde mina resterande 8 vakna timmar det dygnet vette fan om jag gjort det.. Igår kändes det inte värt det.
Men idag. Jo, jag har nog ångrat mig för dom blev ju faktiskt vitare, hade lite svårt att fokusera på det igår..
Nu ska ju detta hålla åtminstonde 2-5 år men gör jag det igen så blir det garanterat en annan metod om det nu finns.




Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback