Jag hjärta fredag!

 
Nämen här sitter jag och har världens mysigaste fredag.
Kör solo ikväll, nedbäddad under en filt med en spanish coffe framför dator/tv.
Regnet smattrar på rutorna och värmeljusen är tända. Så himla mysigt har jag!
 
 
Spanish Coffe = likör 43, kaffe, vispgrädde.
Som godis! Gotti!

I helgen ska jag vara ledig, tillsammans med min man. Fan så underbart!
I morrn bitti har jag tvingat med honom på cirkelgym-pass och mot kvällen blir det 30-års fest.
Det här med 30-års fester, börjar bli lite som en rutin om helgerna, inte mig emot, men träningen emot..
I övrigt måste jag få skryta lite om veckans träning, en vilodag igår sen har jag faktiskt tränat varje dag sön-fre!
Det har blivit lite av varje, några styrke/konditionspass, gym och morgonpromenader. Känns bra!
 
Nej, iväg med er och gör er en Spanish, nu ska jag njuta av min mysfredag!
 
 
 
Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback