ångest

Ja, helt sant. Helt plötsligt fick jag nån konstig ångest..

Det må vara ölen (som visade sig vara 6,6%), jag är så sjukt känslosam just nu. Kanske är det också för att julafton närmar sig och jag för första gången i mitt liv kommer att vakna upp själv.. Det är fan sant, det är första gången under mina 20 år, riktigt mycket känslor sveper över mig just nu..

Jag har inga problem med själva ordet själv egentligen eftersom det är självalt och jag behöver/har behövt det. Jag har behövt leta reda på mig själv och hur jag egentligen fungerar utan stöd omkring mig 24 h/dygn. Det har varit nyttigt för mig att "slå mig fri", jag har nog lärt mig mer än vad jag tror. Jag ska bara vara lycklig för att allt flyter på så förbannat bra för mig. Egentligen har jag verkligen allt jag behöver, om man bortser från materiella saker, då är det ju alltid nått som "man måste ha". Jag ska vara lycklig egentligen men.. Vet inte vad det är med mig men jag känner mig faktiskt ledsen nu, har ingen direkt förklaring på varför, hur kan det vara så svårt att tyda sina egna känslor? Jag kanske har en del kvar att lära mig av mig själv men jag trodde jag kommit längre än såhär. Bara känna sig ledsen sådär från ingenstans är inte okej, nej, det är inte okej!

Ni får verkligen ursäkta mig för mitt schizofreni (orkar inte googla men hoppas på att det stavs så)-beteende men jag måste helt enkelt få förklara mig för någon. Kanske för mig själv för att kanske få klarhet i mina känslor men det hjälpte faktiskt inte, trodde det skulle göra det..


Nog om det, i morrn är det i alla fall julafton och alla ska vara pigga och glada, även jag! När jag väl sätter mig i bilen och är på väg mot sällskap så blir det nog bättre..!


God jul kära vänner!
Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback