äntligen hemma

Nuså, nu är jag äntligen hemma och har slagit mig till ro, nästan i alla fall. Lång dag idag, har befunnit mig i och runt väsby c mellan 08.15 och 21.15 idag, känns i mina fötter kan jag lova att den här dagen har varit lång.

Måste erkänna att jag är väldigt nöjd med dagens julklappar och vinster såhär dagen innan julafton!
Glömde säga tidigare att vi fick pepparkakor också, livsfarligt goda!



Sitter nu och avnjuter en leffes. Eller avnjuter kanske är fel ordval eftersom att jag tyvärr Sara måste säga att ölen var okej men inget fullpottare.

I kväll/natt ska det städas och slås in fler julklappar. Har ingen ork kvar i kroppen men jag vägrar att komma hem till det här på julaftonskväll/juldagen, känns inte bra att komma hem till ett stökigt hem. Eftersom jag vägrar att göra det måste jag alltså göra det i kväll, annars kan jag ju inte komma hem, eller nått...

Det blev lunch med Joakim och Anna idag också, mycket trevligt med sällskap. Ska över till hans föräldrar en sväng i morrn kväll också hade jag tänkt. Dom bor  granne med mina föräldrar och eftersom jag är som dom uttrycker det "dottern dom aldrig fick" så är jag mer än välkommen på julaftonskvällen. För er som inte vet så har jag varit dagbarn hos dom i halva mitt liv, mina föräldrar jobbar/jobbade på SAS så det har inte alltid varit lämpligt att gå på dagis för mig.

Nu ska jag ägna mig åt hushållssysslor nån timme framöver.


Puss o kram!
Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback