filmsöndag

Nu har mormor och mamma precis varit här och fikat :)! Mormor som bor i Karlstad hade inte varit här förut men som hon sa så var intrycket av lägenheten över förväntan, att jag till och med hade golvyta, haha. Det är faktiskt inte illa på en lägenhet med en yta på totalt 21 kvm. Ändå så har jag klämt in en 3-sits soffa med schäslong (stavning?!), en säng, en garderob och en tv-bänk, centimeterna har noggrant räknats ut!


Min soffa

Nu har dom i alla fall åkt hem och jag har återgått till ensamheten. Är lite busig och håller på att tanka ner lite filmer. Helt sjukt vad fort det går, en film tar ca 20 minuter att få ner. Är van vid att man får bestämma sig dagen innan vad man vill se för att det tar sådan tid. Ligger just nu på 600 kb/s, rätt nice med tanke på att det är 3 st som laddas samtidigt!

Kan inte riktigt bestämma mig för vad det blir, har 10 filmer på lager nu men det står emellan
-Björn Gustavsson, ett livsverk
-Twilight
-Madagaskar 2.

Svårt val det där men skulle tro att det blir madagaskar 2 faktiskt, är lite svag för barnfilmer! Jag gillar heller inte riktigt att kolla på film själv, vill gärna dela glädjen med någon och känner för att dela Björn med iina som jag vet också är sugen på den!

Min vän har lämnat mig för en vecka i Åre nu så det lär bli ensamt för min del men jag lyckas nog roa mig på det ena eller andra sättet skulle jag tro, jobbar endå så mycket så.. Vi får väl hoppas att han super sig redlös och svinar lite åt mig med, det tror jag inte blir nått problem ;p!


Sådär, nu är Sex and the city och What happends in Vegas också klara.

Nu ska jag fixa nått gott o smaska på och luta mig tillbaka framför min skönhet.

// En som faktiskt var nära döden på riktigt idag... oops..
Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback