groggy

Goddag gott folk!

Har precis slängt i mig lite wok och ris, verkligen slängt i mig. Riset ligger lite här och var i lägenheten men vet du vad? Det är faktiskt inget problem idag för jag har lånat systrarnas dammsugare. Nu är jag stressad som aldrig förr!
Hur har jag då tid att blogga tänker du kanske? Jo, känner att det är lite av min plikt, inte en dag utan ett inlägg, det vore skandal, haha.

Har kännt mig sjuk hela dagen, proppat i mig 4 alvedon nu så jag tror att jag kommer känna mig bättre snart.. Det viktigaste är i alla fall att jag är ledig i morrn och kan ligga och sova hela dagen då om det behövs!


I kväll blir det i alla fall partaj at my place. Vi blir inte så många, kanske 10 pers men det kan vara rätt lämpligt på 21 kvm.. Får se om det blir utgång och ännu fler skulder i kväll. Känner mig lite "tvingad" att festa i kväll eftersom jag som sagt bara är ledig en helgdag den här månaden och det är i morrn så.. Äsch, skit i febern och tröttheten, man lever bara en gång! Inte för att jag har så hög feber kanske men jag känner mig sådär onormal och fryser ihjäl i min varma lägenhet..


Party like a rockstar!

Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback