ja, nej, ja, nej, ja, nej?!

Det blev ett stort JA på den frågan! Utgång igen alltså!! Min hjärna är sjukt taggad men min kropp säger big no no men vafan, man lever bara en gång.!
Slänger in en bild från en kanonkväll på teatern nån gång förra månaden

ASKALAS!!

Gårdagen var finfin! Det blev lite förkalas hos en go vän med Kaisa. Vi tänkte det att vafan det är torsdag och dom stänger 2 på krogen så vi drog redan vid 11, på tok förtidigt!! Gick in en sväng på Escobar men där var det ungefär vi och 5 st till haha så vi drog över gatan till Oasia och tog en drink eller två, mys! Sen var det bara askalas, skojsigt!


Idag har jag jobbat, inte det minsta bakfull, skönt! Gick en sväng till Jocke efter det, min fina gamla barndomsvän som jag bott hos halva livet. Han har flyttat in hos sin tjej i väsby så det är perfekt, kan jag hänga hos dom efter jobbet om jag har lust! Det var grymt längesen jag träffade honom, saknat lite faktiskt! I morrn blire iaf ungefär samma visa som idag fast på annan ort. Ska ha en filmkväll med goa groggar o goa människor hos Jocke, vad som händer sen det visar sig, har lite olika planer. Kommer förmodligen iaf att sova kvar där eftersom dom bor sisådär 4 mil närmare mitt jobb än mig, dvs gångavstånd! Jag kan kalasa på riktigt i morrn alltså, behöver inte köra en meter förens på kvällen, fint! Kommer förmodligen inte att bloggas förens på söndag nästa gång alltså, hold on, be strong!

Usch så det ser ut i min lägenhet kan jag tala om! Har inte rört mycket här dom senaste dagarna, fan jag har annat för mig! Jag som hade hoppats på att jag blivit lite mer ordningssam men tydligen inte, ingen stil på mig alltså haha! Man kan säga att jag ungefär sätter händerna för ögonen när jag kommer hem och sätter mig framför datorn. Det är stökigt här for real nu alltså. Det kan jag styra upp en annan vacker dag, nu ska jag ju inte vara hemma på ett tag så..!

Nej, har mycket att berätta för er gott folk men jag har ett gäng brudar som väntar på att jag ska slänga på mig en partyoutfit och leave the house. Blev mycket svengelska här idag igen.. Stress, stress och lite mer stress. Kanske borde döpa om mig till Kim Burvall Stress?.. Äsch ha de så bra älskade vänner och festa till ordentligt nu i helgen, som sagt man lever bara en gång!

Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback