kaos

En dag som denna började med en massa stress. Sara på jobbet ringer kvar i 10 och har fått för sig att vi öppnar 10 istället för 11. Schemat sa att vi öppnade 11 men allt annat att vi öppnade 11, jag ber henne ringa chefen och kolla och hon ber i sin tur Sara att ringa centrumledningen. Mycket riktigt öppnade vi 10, panik! Jag som var den som skulle öppna med Sara slänger på mig kläderna och hoppar in i bilen, vilket missförstånd! Kommer till jobbet 10.40 helt uppe i varv och börjar genast jobba. Chefen hade också kommit in men ändå. Första gången jag kommit försent men det var ju faktiskt inte mitt fel eftersom alla i personalen hade missat det, skönt att få beröm för att man var snabb när man kom försent haha.


Nu har jag precis ätit en massa god mat, idag blev det kycklig i sötsur annanassås och ris, gött! Ska dammsuga en sväng snart innan jag ska köra över dammsugaren till systrarna, lånade den i fredags. Kvällen består av en massa tvättande, var ett tag sen sist så det lär vara en hel del.


I morrn blir det en sväng ner på stan och inhandla en julklapp till jobbet. Blir Kinabuffé till lunch och sen åka och jobba, börjar 3. Hade tänkt att åka lite tidigare och köpa lite julklappar i centrumet också.


Gissa vad? Jo, jag har fått ett till (?!) stenskott på rutan min, hur lyckas man få 3 st på en månad?.. Kan inte säga annat än att jag verkligen ledsnat på att köra på motorvägen men vad kan jag göra åt saken? Inte mycket tyvärr!


I morrn är det löning i alla fall, skönt! Inte för att det kommer att finnas många ören kvar när allt är betalt i morrn men i alla fall, tanken på att ha dom i några timmar är i alla fall skön.


Nu ska jag ägna mig åt dammsugning och disk, kul...



Puss o kram
Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback