last night

Nu blir jag lite ledsen i ögat faktiskt, hade skrivit ett lång inlägg sen råkade jag ta bort det, skulle göra en ändring bara.. Skit också! Blir en lite kortare version på det nu då, känner mig inte direkt motiverad att skriva just nu..

Igår var det i alla fall fest hos mig, skoj! Vi var 13 st som delade på 21 kvm men det gick ju finfint, skulle nog gå med 20 st också.

Utgång blev det på Bj. Brukar inte vara favoritstället men det var okej igår, kanske mest för den grymmaste Dj:n jag någonsin hört. Ni som känner mig vet att jag inte är den som slutar dansa om jag hör musik jag diggar. Mina fötter var inte så glada på mig när jag väl skulle ta mig hem kan jag lova, det tog mig 45 min, en promenad som vanligtvis tar max 25 min. Gick iförsig en omväg för att slippa gå där alla bilar åker då jag såg ut som att jag haft sex i fel hål hela kvällen lång men ändå..

Den här dagen har verkligen bara försvunnit. Vaknade runt 12, gick till systrarna vid 2. Väl framme där så bjöds det på god mat, dom där lindén:arna är riktiga fenor på det där med matlagning! Resten av dagen tillbringades i soffan där man somnade en eller tre gånger, helt slut. Det vart lite gott och Harry Potter i alla fall så det var mysigt.

Nu har jag kommit hem och sitter här alldeles nykter och ensam en lördagskväll, skönt att man börjat stila sig lite, åtminstonde i kväll. Nu ska det letas fram kläder inför morgondagens jobb då vi ska ha finkläder på oss (klänning, kjol eller kavaj), då får vi en bio och pizzakväll.



Delar med mig lite av mina fina vänner. Då får ni se lite av min lägenhet också som jag fortfarande inte lagt upp bilder på.


Kaisa och Rikard på ett hörn


iina och Jennika


Kalle (kiira, iina och kaisas bror) , Kaisa och G-son


Rikard och Andreas


? (sorry!), Dan och Wadberg


Jennika, Kalle, G-son och kiira


kiira och Jennika


Wadberg och iina


Jennika och Kalle


Sov gott mina kära vänner!
Puss o kram

Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback