Nudå?

Som ni märkte igår kväll så vart jag inte speciellt mycket mer motiverad att skriva under dagen, det var helt enkelt en tröttsam dag.

Fick finbesök igår igen, mysigt värre. Äsch jag ljög lite på raden över. Tänkte på massa skoj att skriva om men fick annat att tänka på under kvällen och poff så var allt annat jag tänkt skriva om som bortblåst.. Så kan det bli.

Idag är det i alla fall Lucia och jag Kim Alexandra har ingen julkänsla överhuvudtaget. Den enda lucia jag sett idag var en tant (ca 65-70 år) som gick med glitter i håret i centrumet där jag jobbar, kul..? NEJ, inte alls. Har försökt att pimpa upp min lägenhet med både gran och stjärna men det verkar inte funka. Det är julafton om sisådär 11 dagar och jag tycker fortfarande att det känns som oktober. Vädret har en jävla påverkan på hur pass julig man känner sig men man tycker ju att det borta kännas lite grann iaf. Jobbar i butik och har haft julmusik på i 1 månad, julpynt överallt i centrumet och packat ner julkartonger i kundernas påsar i 3 veckor. Borde inte jag ha lite julkänsla? Säger som de gamla och visa, det var bättre förr!



I kväll ska jag bannemig slå in de få julklappar jag köpt, kanske det hjälper?
Kvällen ser ut att bli lugn, med mig vet man aldrig med jag är 99% säker på att det blir film och mys med mig själv och en kall öl i handen.. Är ganska trött också, börjar dessutom 11 i morrn så. En lugn helg har väl ingen dött av? Eller?! Haha nejdå jag håller mig hemma i kväll!

Kan någon ge mig snö, 2 minusgrader och skinande sol i morrn? I really need it! Ge mig julkänsla nu!

Dags att laga lite gött att stoppa i magen!

//Kim

Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback