Pimpad

I kväll har jag haft alldeles för mycket fritid känner jag! Har suttit och försökt förstå mig på det här med bloggdesign. Har de senaste 4 timmarna haft väldigt många utseenden på bloggen men det blev fortfarande inte riktigt som jag tänkt mig. Nu är jag less på det här och bestämmer mig för att den lilla förändringen som gjorts får förbli såhär tills nästa gång jag har för lite fritid, dvs typ aldrig.. Jorå, en vacker dag ska min blogg bli fin! Någon som känner sig manad?


Oväntat att jag öppnade en paradisask? Nej, inte speciellt. Har ätit upp hela översta lagret (förutom likörtryffel och romrussin), lite svullet sådär. Måste börja träna känner jag nu, så som jag lever så lär jag vakna upp 20 kilo tyngre en dag. Får väl hoppas på att det är som jag tror, att mina gener håller mig fit, haha man kan ju alltid få låtsas att det räcker med bra gener, mitt samvete mår åtminstonde bättre då!


Iina skickade ett mess och vips så var min lediga dag bokad, sorry alla andra som hade planer med mig (förmodligen ingen alls). Det är alltså på tisdag. Jag hämtar iina hos hennes mor i Märsta i morrn efter jobbet så hookar vi i morrn och på tisdag. Hon skulle visst inhandla de sista julklapparna då, ja, det var en av mina vänner som får lön i morrn. Det ska bli trevligt att göra stan, utan att spendera särskilt många ören.


Är förövrigt arg på min ipod, lite annorlunda att vara arg på en pryl men det är helt sant! Skulle lägga över låtar som iina skickat, typ 15 st men det gick åt flanders. Låtarna kom ju in men dom gamla försvann, poff så var dom borta. Har varken musik eller nedladdningsprogram på den här datorn så det suger helt enkelt. All gammal go musik ligger på mitt ex dator, alla mina bilder också :(.. Skulle få dom men det känns inte som att det blir aktuellt på ett tag framöver, tyvärr. Tur att alla andra på jorden också har en ipod så att inte jag behöver stå för musiken när det är dags för fest!


Om du, alltså Robert mot all förmodan läser min blogg så vill jag bara säga att jag är ledsen för att jag inte hört av mig men du ska veta att jag fortfarande bryr mig om dig och Rocky, du vet hur det är. Behöver inte säga så mycket mer än så eftersom det är ganska privat och dessutom helt värdelöst för er andra läsare att veta.


Just det, jag skulle ju slå in mina julklappar idag, glömde bort det! Har sagt det i några dagar nu att det ska göras så.. Vad gör det om jag gör det nån annan gång, inte ett skit. Har endå inte så många att slå in, bara jag inte glömmer bort det. Jobbar till 21.15 dagen innan julafton så det vore ju knas om jag inte gjort det innan dess..

Fortfarande nada julstämning btw :(! Det viktigaste är att man varit snäll i år i alla fall så att man får några julklappar. Om tomten skulle anse att jag varit stygg så borde jag ha kompenserat det med en jädrans massa pepparkakor, nu kan jag helt enkelt inte varit/vara dum! Skulle nog uppskatta mitt intag av pepparkakor i år till kanske 100 st, kanske 120. Räcker inte det tror ni? Haha helt sjukt gott med pepparkakor, livsfarligt när man har 8 lådor som står och ler mot en på jobbet. Däremot har konsumtionen av lussekatter varit extremt låg, endast 1 :(, det som är så gott!

Har ni varit snälla i år mina vänner?


Ge mig lite snö så löser sig allt!

Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback