sikken natt

Somnade runt midnatt men väcktes 2 timmar senare av att min tokfulle vän ringer och ska hälsa på mig.
Snäll som jag är så släpper jag in vännen och får stå ut med dennes ståhej i nån timme.. Nejdå, mysigt att du kom, även om du kanske varit snällare i dina dagar!

Upp med tuppen vid 10, skulle varit 9 men eftersom mina handdukar fortfarande (?!) inte torkat så sket det sig men duschen. Ner en visa på stan och köpa julklapp till jobbet och sen Kinabuffé med vännen. Iina kom hit vid halv 2 och vi for iväg, körde hem henne och vidare till jobbet sen.

Väl på jobbet så möts jag av en jävla massa frukt och 2 kilo godis, ja vi vann även 2 kg godis. Inte nog med all mat man kommer peta i sig i jul så ska man äta pizza, godis och tårta på det med. Måste  börja träna om jag inte ska behöva ligga i vassen i sommar, vore ju trist! Det blir nog en sallad till lunch i morrn, utan dressing alltså, haha..

Morgondagen blir tuff. Ska vara på jobbet 08.15 för julklappsutdelning och mys, iförsig inte speciellt jobbigt! Sen ska jag köpa mina sista julklappar och vidare till Joakim och hans fruga, tänkte ta en fika o snacka lite skit. Börjar jobba kl 12 igen och slutar 21.15, men men, bra med pengar!


Med andra ord så kanske jag borde gå och lägga mig nu eller vad tycks? Det kanske är bäst så.


Ge mig snö! Sommar går också utmärkt, bara inte det här värdelösa mellanvädret! Ja, sommar vore finfint!!



Godnatt darlings!

Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback