sjukligt nöjd!

Är det tillåtet att känna sig så här oförskämt nöjd?!!!
Jag har fått stans snyggaste laptop i julklapp!!!


Den är så mkt mer än vad jag någonsin vågat hoppats på och så mycket bättre än vad jag någonsin haft råd med själv. Jag är en sjukt lycklig människa just nu. Inte nog med att den är lacksvart så är den blanksilver innuti och har värsta touchknapparna över tangenterna, haha jag är i chock! Tack mamma, pappa och mormor!!

Som att detta inte vore nog så fick jag även ett schysst ljudsystem av min bror och hans sambo så nu jävla grannar, ingen sömn för er framöver!!

Längtar tills i morrn när jag kommer hem och får ordning på allt, då jävlar ska det pumpas. Förde också över The Annual 2009 till datorn så nu jävlar som sagt!

Kom nyss hem från min vän joakim där det spelades spel och annat mys som man gör på julafton. Skit mysigt men åkte ganska tidigt. kunde inte vänta längre på att fingra på min dator! Enda minuset är väl att det lätt blir fingeravtryck på den men det går ju att putsa av..

Hoppas ni är lika sjukt nöjda med era julklappar som jag är!

puss o kram
Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback