spikat!

Morgondagen bli skojig! En dag full med mys med Jennika och sen blir kalas! Vi får manligt sällskap mot kvällningen, sen blir det stan och 20 spänn/öl! Livsfarligt! Ni minns kanske mitt tjat om hur bakfull jag var förra torsdagen, hoppas för guds skull inte att det blir repris på den! Nu ska jag lyda min nye vän om styckeindeling.

På torsdag blir det nog också kalas, Kaisa messade nyss o tycker att vi ska hänga på Escobar, så får det bli! Om jag inte är för bakis dvs.. Gud så skönt att vara ledig ons,tors! Dock inte fredag men man kan ju som sagt inte få allt här i världen, börjar 12 så jag ska väl inte klaga..


Gissa vad som hände idag då?!! Jo, jag fick ett till stenskott på rutjäveln idag! Helt sanslöst irriterande, så man kom till jobbet idag med ett sådär lagomt stort leende. Så nu har jag 2 ovänner på motorvägen, kör dubbfritt! Haha inte för att jag gör det men alla andra kan väl göra det, för min skull..? Man kan ju önska iaf.. Nu ser jag bara framför mig hur dom där 2 stenskotten kommer leva rövare på min ruta och bestämma sig för att träffas, dvs en spricka över hela rutan. Snälla, så får det inte bli, måste greja det där. Kanske i morrn till o med..


Nu sitter min vän här o flåsar mig i nacken, tror hon vill att jag avslutar här! Blir kanske lite monopol, lite mer socialt än att sitta här o blogga när man har sällskap, sorry!

Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Rikard

Jag vill också vara din vän!

2008-12-02 @ 23:22:05
URL: http://www.bloggis.se/rickelito

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback