Titanic

Sitter och kollar på titanic, bra där! Paus nu sen börjar tårarna rulla skulle jag tro. Sjukt längesen man såg den filmen, kommer ihåg första gången, då snackar vi flöde ner för mina kinder! Sjukt att man gråter till filmer. Den allra värsta filmen är dock Armagedon, där kan vi snacka ett shotglas med tårar, haha kanske inte men det känns så.


Jag och iina har kommit fram till att jag ska satsa på att bli en såndär wackawacka, alltså DJ. Haha det där med wackawacka måste höras för att man ska haja men säg det med ljus hög ton så förstår du nog. Humor ja. Vore sjukt kul, tror att man lite övning så skulle jag bli grym, någon som känner sig manad att vara min lärare? Kanske är bättre att lära sig själv och få sin egen stil men kan ju vara bra att ha utrustningen också.. Det vore i alla fall grymt kul, en liten dröm jag har. Har ni nått namnförslag förresten? In med förslagen för jag kommer bli kändis, hur grymt vore det inte om det vore du som gett mig mitt artistnamn?!


Ser jag inte ut som en typisk dj? ;p



Shit, nu börjar det igen.

Puss Hej
Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback