!

Vill börja med att tacka mina goa vänner för en härlig kväll och framför allt natt! Det blev People igår som väntat, skojigt som fan men inget man går till när andra alternativ finns! Efterfest blev det som väntat, lite mer lyckat än förra gången jag fick för mig att dra med mig folk hem. Har som sagt skaffat mig en ny vän, en mycket skojig vän. Behöver lite mer humor i mitt liv känner jag.. Haha har nog aldrig träffat en mer ärlig människa, på gott och ont!

Vaknade i morse sådär härligt bakis, med det menar jag alltså att jag faktiskt knappt var bakfull, det kallar jag lyckat när bärsen kostade 20 kr kvällen innan! Det var mysigt att vakna i morse, mycket mysigt! Låg och drog oss i några timmar och vandrade ner på stan sen. Grabbarna grus smaskade i sig Kina och jag o Kayan drog til Max. Väl inne på max fick jag en touch av bakfylla, trodde jag skulle lägga en pizza faktiskt men med lite mat i magen så försvann det igen. Vandrade vidare till bolaget och inhandlade lite för kvällens kalas. Följde med Kayan till stationen och tog en kaffe på bänkarna ihop med alla härliga alkolister. Tänk vad kul det kan vara att bara sitta och titta på människor, bara titta och konstatera.

Kvällen består av partaj, igen.! Ska till Kaisa och hänga lite sen blir det Escobar. Blir dock ganska lugnt för mig, börjar 12 i morrn och Kaisa börjar till och med 10 så.. Det ska faktiskt bli skönt att bara gå ut och ta det lite lugnt, brukar iförsig inte sluta så men idag måste det bli så. Nog för att man är ung o kry men någon gräns får det faktiskt vara. Undrar hur min lever mår, äsch levern lever än så länge, det är det viktigaste! Borde nog tacka min chef för att jag jobbar alla helger fram till Januari. Det finns nog en mening med det också, om inte annat så blir ju januarilönen riktigt kalas! Då ska det firas, haha, alltid har man en ursäkt.

Undrar egentligen hur lätt det är att bli alkoholist, eller är man redan det, en smygalkis? Nej men lite alkoholist måste man ju vara om man dricker varje fre,lör och ibland ons tors med. Katastrof, jag är nog lite alkoholist. När är man alkoholist som sagt, är det bara när man "måste" ha alkohol och inte kan sluta dricka, när man inte kan stila sig och inte har nån koll? Skulle nog säga att jag är hyffsat bra på att hålla mig stilad, behöver inte dricka för att ha kul och kan hålla mig borta från alkohol om jag av orsaker inte kan/får dricka. Det måste ju finnas ett antal olika sorters alkoholister, man tänker ju bara på alkisen som sitter o pissar i en papperskorg på stationen, inte tänker man på alla stilade människor som sitter där hemma med en flarra vin varje kväll. Jag tror jag har kommit fram till ett svar, så länge man har koll på sina intag, kan kontrollera sig och vet vad man håller på med så är man inte fast i träsket. Fast det var inget bra svar faktiskt, man kan väl vara alkoholist för det! Äsch orkar inte sitter här i min "lukta efterfest" lägenhet och spekulera i hur man vet om man är alkoholist eller inte, slutdisskuterat!
       
Exlusive art made by Kim Burvall
Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Rikard

Låter som en tung kväll!

2008-12-04 @ 16:55:05
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/
Postat av: Anonym

Föreställer bilden dig på stationen idag, Kim?

2008-12-05 @ 00:15:16
Postat av: Kim

Orka vara anonym?

2008-12-05 @ 02:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback