all by my self

shit vad det här är ovant. Sitter här själv, dricker en öl o kollar på singin bee. Själv ekar i mitt huvud, själv.. Jag är ensam en fredagkväll, ska jag vara ärlig så minns jag inte ens när det var sist, många år sen..Det här är fan inte kul, annat är det när man är med sina goa vänner o har skoj men det här.. Får lite panik faktiskt, måste stänga av dom här tankarna, låtsas som att nån är här o håller mig sällskap, nån jag kan gosa med eller bara vara med. Ja faktiskt, att bara nån skulle sitta i andra hörnet av soffan skulle hjälpa så mkt.. Nej, in i duschen o sova sen, så får det bli :(! Sova är bra, en ny dag i morrn, en ny mer positiv dag men lite liv och rörelse omkring mig. Jag har fanimej aldrig varit själv, eller jo det är klart jag har men inte själv i tanken, alltid har det kännts och funnits nån som brytt sig. Inte för att mina vänner inte bryr sig men, det känns ensamt. Hm, ensamt...

Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback