deeeg

Hemma igen nu. Gick till systrarna runt 4-5, när jag kommer dit ligger en i sängen, en i soffan och en lite mera pigg står och gör sin fin i badrummet. Stollarna kom hem 9 i morse, som jag sa! Kaisa och jag begav oss till st.per och köpte pizza på ICA, gött! Kaisa skulle på date så hon drog efter maten, date när man sovit ett par få timmar och söp som aldrig förr dagen innan, ja vet inte ja.. Hon som är äldst av oss också, eller ja, 26 är iförsig ingen ålder men endå..!  På tal om date så har Kaisa tydligen bestämt att hon ska fixa ihop mig med en viss person, en person ingen av oss känner men vet vem det är. Man får passa sig med vad man säger ibland, råkade nämna att jag kände en viss attraktion till den här killen i lördags, eller ja, har ju sett honom förut iförsig men.. Det är nånting där alltså.. Tillbaka till kvällen, vi andra dega ut oss över soffan och kikade på TV hela kvällen lång, jag somnade till en stund som vanligt. Tror faktiskt att jag sover så mycket just för att jag sover för mycket, man blir ju trött av det. Har försökt att sluta med det men jag märker faktiskt ingen skillad. Nu hoppas jag bara på att bli helt återställd, att förkylningen eller vafan det är ska försvinna, sådär poooff borta vore fint. Då kan jag äntligen ta upp min träning igen, längtar! Nu blir det lite TV i sängen och lite mer sömn på det, haha! C-ya /Kim
Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback