..

Jahapp då var det dags för en sån där skit dag igen då. Väcktes av ett mindre roligt samtal, har fortfarande grymt ont i lungan eller vad det kan vara och min bil är totalt igensnöad.. Sitter och funderar på hur det ska bli att jobba, börjar 3. Nu sitter jag still och det gör ont att andas, värre att prata och att hosta och nysa ska vi inte ens prata om. Men jag är ju en såndär som inte sjukskriver mig i första hand så, jag ska jobba. Har nog haft 2 sjukdagar sen i mars, värt att nämna är att jag inte har haft någon semester heller. Vilken duktig arbetare jag är, haha! I sommar ska jag iaf ha semester, minst 4 veckor. Det planeras lite Gotland och lite utomlands, eller ja det där med utomlands är något jag bara planerat för mig själv än så länge men..Hehe. Nu ska jag städa och diska lite här tänkte jag, alltid trevligt att komma hem till ett välstädat hem.

Man kanske skulle gjort såhär i stället?..
Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback