..

Då var det ytterligare en ny dag. Den här började iaf lite bättre än gårdagens, har tagit mig en dusch och ätit en fuccacia (ingen aning om hur det stavas). Köpte den igår men var som sagt inte i form igår så jag orkade inte äta upp den.. Sitter här i min fina rosa morgonrock och ska fixa i ordning mig lite nu sen ska jag iväg på några ärenden och börjar sen att jobba kl 3. Känner mig fortfarande väldigt äcklad av alkohol men måste endå till systemet hur som helst. Vi har vinlotteri på jobbet sista fredagen i månaden. Man kan ju för framtida bruk hoppas att man vinner, haha de e ju endå 6 flaskor. Typiskt mig, kan nästan lova att jag sitter där med ett glas senare i kväll, torsk eller vad?! Tror att det blir hyffsat lugnt i kväll iaf. Tanken är nog att jag o systrarna ska hyra Mama mia och ta det lugnt, ska hämta upp iina o kiira i märsta efter jobbet som vanligt. Haha borde starta en taxirörelse mellan Märsta och Uppsala, plats för 4, bokas senast 30 min innan "avgång". Haha, kanske vore en idé! Men men nu måste jag faktiskt göra mig i ordning, föna håret och sånt jobbigt..
Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback