galet

Det här är helt sjukt! Emely ringde igår vid 22-tiden och tyckte att jag skulle med ut. Dom körde 20 kr/öl igår så, visst tänkte jag. Fy fan, jag tror att jag fortfarande är full, kl 1?! Känner mig skit lam och snurrig, hur är det möjligt?! Jag har inte orkat ringa mamma som jag skulle gjort för längesen, inte orkat fixa frukost, faktiskt inte ens orkat sätta på Tv:n, datorn var redan på haha. Jag är döööd! Hoppas att jag kan köra vid halv 6? Dricker man 6 bärs och 2 shotar (4cl) och slutar vid 2 borde man väl kunna köra halv 6? Men som sagt, känner mig fortfarande full, känns inte ens som att kroppen har börjat bryta ner alkoholen. Usch, nu har det hänt nått i krokarna, tre sirener (stavas det så!?) åkte förbi nyss. Nu kommer en till. Har balkongdörren öppen för jag håller på att avlida av värmeslag. Idag är en sån bakisdag när jag tänker, fan aldrig mer. Men men, snart är det helg på riktigt och jag är ledig. Lördagen ska dessutom ägnas åt iina som fyllde 20 i måndags, tanken är ju att vi ska gå ut och äta och sen gå på krogen, på´t igen ba! Fy.. Nej jag ska nog gå o lägga mig ett tag till jag..

                                                                            
                                                                mår typ illa av den här bilden, illa Kim, illa!!

Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: emely

haha usch ja! är typ fortfarande bakis jag med! Men kuul vare faktiskt :) hoppas du kan köra sen haha

2008-11-27 @ 13:55:05
URL: http://eemely.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas du får en trevlig dag! :)

2008-11-27 @ 14:02:30
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du sett den nya gratis sidan ?



Passa på att bli medlem nu och få 50 poäng dirket när du har regisrerat dej.



Nu pågår också en tävling på sidan , där man kan vinna en bärbär dator!!



Bli medlem och få 50p här: http://www.gratisdator.se/Register.asp?r=1101

2008-11-27 @ 14:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback