Happy as hell

Haha lite knäppt med tanke på mitt inlägg igår men vafan, idag mår jag prima! Har hunnit med så mkt, upp 10 (bravo jag är ju ledig), kan lätt bli senare när jag är ledig men icke idag. Gick ner en sväng på staden och köpte mina gardiner. Hem igen och slängde in tvätten, mötte grabbarna snickare på vägen och vi kom överens om att dom skulle titta förbi hos mig så dom kunde hjälpa mig med hyllan och spegeln som inte HADE kommit på plats. Nu ni är både hylla, spegel och gardiner på plats, så jävla bra! Är så himla nöjd med allt, tack grabbar! Nu väntar jag bara på att tvätten ska bli klar så jag kan brumma iväg innan nästa tvätt är klar till Coop och köpa lådor som jag kan ha under sängen. Har ju fortfarande 2 flyttkartonger kvar som inte har nånstanns att ta vägen men nuså, ska dom slängas under sängen. Hihi är så glad! Tänkte kanske gå en sväng till tatueraren också o kolla om dom kan skissa upp min lilla idé jag har, eller ja.. Lilla o lilla vet jag inte men.. Fan jag är taggad till tusen på den alltså. Måste springa ner o kolla tvätten nu alltså, hiihhi. Ska försöka fota lägenheten sen me!
Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback