Mysigt!

Just nu är det sjukt mkt som är mysigt! Kom precis hem från systrarna. Det  blev jättegod middag,  vin och en hyrfilm på det, mysigt! Såg Hata Göteborg, sådär alltså.. Men men nu har man sett den iaf! :) Tanken slog mig när jag gick hem att gudars så fin vintern kan vara, det var verkligen inte min tanke tidigare idag när jag gick ner på stan i snöstormen, den ena bilen med varningsblinkers efter den andra, såg säkert 10 bilar som bara stog still och inte kom nån vart! Bra att visheten tar över ibland och inte latheten, med andra ord, bra att jag lämnade bilen hemma. Tittade på bilen nu när jag kom hem, shit hur f*n ska jag komma in i den i morrn, helt begravd i snöööö! Tillbaka till det vackra med vintern, gick igenom stan och bara njöt, fin belysning överallt, helt tyst och en massa fin snö och stora snödriver som har plogats bort. Synd bara att man inte har någon och mysa med såhär i jultider, gillar mys! Tur är det att man har sina vänner iaf..!
Till något betydligt tråkigare. Min hosta som jag haft nu i 3 veckor vägrar att ge sig. Det jobbiga är nu att jag inte kan hosta längre, får så fruktansvärt ont under vänstra bröstet. Det är till och med jobbigt att andas, det kom under kvällen och blir bara värre och värre. Tror min kropp strejkar mot alla hostattaker, det skulle vara fint om det bara kunde ge sig istället, nu börjar det bli sjukt jobbigt. Ska gå o lägga mig nu o mysa framför Tv:n, hoppas att det är bättre i morrn. Kom på en sak nu när jag berättade om min hosta, jag spydde i lördags! Helt sjukt, det var inte för att jag var full eller nått sånt kul som man kan tro. Jag hostade, hostade och hostade, tillslut sprang jag på toa och, ja.. Gud så konstigt och äckligt! Vet inte vad det berodde på men det blev väl konstigt i systemet eller nått, det är ju inte nån slemhosta jag har så, konstigt!
Jaja, sovdags nu, en ny fin dag i morrn!
Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback