Nu är jag här igen..

Sitter hos min föredetta sambo Angelica igen. Känns lite busigt med tanke på att hon jobbar och inte ens vet att jag är här, har som sagt kvar nyckeln. Sorry! Glömde ju berätta om mina premiärer igår, tomteluva och pepparkakor. Gud så tidigt det blev i år, inte ens december ju! Julen kommer bara tidigare och tidigare, eller ja.. Egentligen inte men vi börjar med den tidigare och tidigare, nu blev det rätt :)! Kändes helskumt att springa runt på jobbet i röd tröja och tomteluva! Har btw också köpt en julgran om jag lyckats missa att säga det, en svart som är 1 meter hög. Det var verkligen det största jag fick plats med! Nu har jag även varit och bättrat på "brännan" (blir ju aldrig brun men..) så nu matchar även mitt nylle in i allt det röda igår. Hehe sköjigt! Träffade Kaisa också ute vid bilen, nu är det sprikat. Hyrfilm och mys i kväll. Mycket möjligt att det slinker ner ett glas vitt eller två också.. Som jag sa, vilket torsk man är! Hej svejs, nu är det dags att lämna Märsta och bege sig till Upplands väsby för lite work!
Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback