a1

Vilken dag!
Idag har jag verkligen fått känna att jag lever. Då dekoratören i butiken jag jobbar var på annat äventyr så var det jag, som är ansvarig för damavd, som fick styra veckans aktiviteter. Inte för att jag aldrig gör dom men idag var det många ? och krångel. Nu såhär i efterhand är jag nöjd då jag grejade det, med lite fantasi och jävlarannama så löste det sig. Som sagt, jag fick i alla fall känna att jag lever.

Nu har jag i allafall precis kommit hem efter en lång arbetsdag och ska straxt ge mig iväg till friskis för lite aerobics, kul ska det bli. Jag tror inte mina fötter håller med som sprungit ovanligt många steg idag men men, dom får vila en annan dag.



Nu kööör vi Jill!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: iina

Bra där kim! Vilket lyx jobb, man blir ju avis! ;)

2009-04-20 @ 21:02:41
URL: http://designbyiina.blogg.se/
Postat av: kiira

hej hej kan du vara snall och ringa upp mig... puss

2009-04-20 @ 22:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback