back in the days!

Börjar med att be om ursäkt för den totalkassa uppdateringen idag.. Blir så ibland ni vet!

Dessutom så har jag suttit och gjort världens finaste lilla kollage, det tog sin lilla tid. Känner att det kommer vara blandade känslor från er läsare men jag tycker att det är så grymt kul att kolla på gamla bilder så här mina vänner har ni mina vänner då och nu. Som ni kanske förstår så är vänster då och höger nu :)!




Haha, tjejer, hoppas ni tar detta med en nypa salt!
Jag kan ju trösta er med att det är väl bättre och se bra ut nu än att se bra ut då, eller hur?


Nu ska jag hälla upp ett glas vitt och luta mig tillbaka framför TV:n, i min ensamhet, lite tomt!
Rikard är och spelar innebandycup, en nattcup så han kommer inte hem förens tidigast 12. Eftersom han är kungarnas kung så lär han inte vara först ut!


Hoppas ni har en kanoners fredag!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: fågel

Haha! Skönt inlägg.... tur att man förändrats till det bättre eller? Lol... Hoppas du har mysigt i din ensamhet!

2009-04-03 @ 22:23:02
Postat av: nina

haha fyyy fasen:) kul att se, man tycker ju ändå att man inte har förändrats såå himla mkt men tydligen har man helt fel:)

saknar er gör jag med!:)

puss på dig

2009-04-04 @ 10:26:52
Postat av: kiira

okej att du tar en före och efter bild, men va fan kim du vet vad jag tycker om just den där fuuuuula bilden, kan du inte ta nån från odensala bilderna :) puss på dig

2009-04-04 @ 11:32:02
Postat av: emely

haha snyggaste bilden på mig jöö :D:D

2009-04-06 @ 09:57:17
URL: http://eemely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback