fyndigt värre!

Men ser man på, vi hann även med lite secondhand shopping mitt i allt!

Mitt fynd blev en mycket trevlig väska som kommer att bli perfa som handbagage för de resor som komma skall!





30 pix, dessutom var den riktigt fräsch innuti! Riktigt fynd!


Min Rikard fyndade även lite granna, en liknande väska som mig fast beige, en katastrof-ful väska och en turtleskeps.
Ja, det där med turtleskepsen, han kommer äga över alla stekare i Marbella!




Haha, älskar att han är så världsbäst!


Nu blir det duschen och sedan bär det av, prestationsångest, jaaaa!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Rickelito

Du har väldigt mycket fel! Lägg upp bilden så du kan bli sågad ;9

2009-04-17 @ 16:31:06
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback