Shoes

Beställde ett par skor här om dagen från H&M, älskar deras skor, billigt o bra!

Gick in för att kolla om de sålt slut eller nått, mycket riktigt, min storlek var slut. På nått sätt känns det bra, när man precis beställt nått som sen tar slut precis efter. Tycker iförsig att det är lite konstigt eftersom de inte levereras förens i början på juli, är de då slut på riktigt nu?
Men men, i juli (lagom när min semester är slut :/) kommer dessa skönheter i alla fall att pryda min fötter. Inte för att jag har någon som helst aning om hur mina fossingar ska palla eftersom jag oftast klagar rätt fort på att jag inte pallar gå...  Ska man vara fin så får man lida pin helt enkelt, annars får de väl stå som prydnad då, hehe.





I morrn viskas det om våran första parmiddag, spännande!!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback