snyggast?

Båda bra och dåliga nyheter!
Jag hade kollat fel på skatten och får inte så mycket som jag trodde men jag får iaf en rejäl summa.. Jag får vara nöjd med det jag får, det blir bra!

Finaste i Uppsala fick däremot en fin summa, som han inte riktigt var beredd på.
Såhär glad blev han, stekare!





Annars är det bra, fint väder och massa plusgrader så det har blivit en heldag på stan.
Mitt fynd får ni höra om senare i kväll för nu ska vi smuttokiga göra oss en varsin smoothie sen blir det IKEA, det är ju premiär för nya 3 ggr större IKEA idag!

Kan ju hoppas på att vi fyndar lite där med, glasen har lyckats sina så det måste nog köpas nya i alla fall..


Hej Hopp!




 

Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback