Is he a human, or is he a dancer?

För att göra min karl till ännu mer gudaliknande (med oranget skägg och rosa tofflor) så måste jag tillägga att igår när jag var sådär tvär-sne så erbjöd han mig en helkroppsmassage, som jag till och me fick!! Dessutom stog en färdig smutt (smoothie) i kylen nu lagom när jag blev lite sugen, fin fint! 
 (Tur att jag drack den innan han la en riktig matrap bestående av kaviar, ägg och tonfisk nyss, fy fan!!)



På tal om nått helt annat så måste jag erkänna en sak, med risk för att bli kallad blåst?
Vad menar dom egentligen i The killers - Human, jag menar då refrängen "Are we humans, or are we dancers?"
Jag har klurat på det här nu i många veckor och dagar, någon som kan ge mig ett svar?
Låten är grymt skön, tror faktiskt att det var när den var med i just Victoria fashion show som den fastnade och jag verkligen la märkte till den. Passande låt då man kan fråga sig om detta omänskligt  kalassnygga brudarna verkligen är humans?





Are we humans?


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: felghen

Are we human?

Or are we dancer?

My sign is vital

My hands are cold

And I'm on my knees

Looking for the answer

Are we human?

Or are we dancer?



Så går refrängen och vad dom menar är väl svårt att svara på egentligen. Han försöker väl vara djup på något konstigt sätt bara. Är vi människor eller är vi dansare? Inte den bästa lyriken kanske men låten är helt okej.

2009-04-16 @ 07:03:07
URL: http://felghen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback