Gonorré?!

Haha!
Från och med nu kan vi kalla allas Kaisa för "Gonorré-Kaisa"!
Haha, drog stans bästa aprilskämt idag.

Rikard ringde och presenterade sig som Per Svedberg från venerolog avdelningen på Akademiska sjukhuset, berättade sedan att någon angett henne som smittkälla för könssjukdomen gonorré.
Shit pommes vad hon gick på det, haha helt galet bra vart det!
Man hörde hur orolig stackarn blev, sorry!
Fick ångest ganska snabbt och ringde upp efter 5 min och pratade om väder och vind, efter ett tag var det dags att berätta hur det hela ligger till. Haha, gud så hon garvade, bra att hon inte tog illa upp i alla fall.
Fast iförsig, skulle jag fått reda på att det faktiskt bara var ett skämt skulle jag bli minst sagt lättad..

Tanken var att blåsa Jennika också, det hade varit helt klockrent men har ringt från privatnummer hela dagen men uppenbarligen svarar hon inte då.. Så Jennika, nu vet du, det var bara jag och Rikard som hetsade och var sugna på en rejäl blåsning!!




För att göra det hela extra tydligt för Kaisas skull så har hon alltså INTE Gonorré, vad vi vet iaf... Nejdå, haha!


Ska mecka ihop lådor jag köpte på IKEA nu :)!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback