Varning

Läs det här inlägget med en nypa salt!

Jag är inte riktigt på topp just nu. Ni vet sådär irriterad som man kan bli på ingenting ibland, tyvärr har det hänt allt för ofta den senaste månaden :(. Idag kan jag nästan med 100 % säga att det beror på stress.
Jag fick verkligen känna att jag lever på jobbet idag, började med 1/2 reapriset (skynda o fynda på KappAhl) och det är sjukligt hur folk beter sig. Att det är mycket i kassan är inget annat än asbra men det stökas ner 10 ggr mer kan jag lova! Det var säkert 30-40 plagg i varje provrum (8 st), ut-o-in vända och slängda på golvet, reazonen ska vi inte ens prata om hur den ser och såg ut, katastrof! Skärpning på alla reafyndare där ute, det är inte kul för personalen att stå på samma punkt och plocka i timmar. Vill inte kunder istället att man ska koncentrera sig på dom och vara hjälpsam istället? Hur svårt kan det vara att plocka upp det man har ner och framför allt bara hänga av sig där man tog det, rea speciellt då det bara är att hänga in skiten på samma ställe... Nej, skärpning!

Kommer hem, hungrig som en varg, inser att det inte finns nått vettigt att äta eftersom jag måste ha matlåda i morrn, fattig som man är. Knallar till Willys och handlar, slänger mig framför disken som förövrigt luktar prutt och gammal fisk.
Ska gå på toa, lampjäveln är trasig. Hmm, hur ska jag nu duscha? Vi får väl se hur det kommer gå det där. Måste ge mig på att plocka ner allt skit som står i vägen för att byta lampa och se vad det är för nån som ska inhandlas men det tänker jag inte göra nu.
Dessutom så ser det ut som ett råttbo här hemma, dammet och matresterna på golvet i köket är jag inte speciellt stolt över (fortfarande ingen dammsugare). Ser ut som skit här hemma helt enkelt, blir lätt så när man bor på 21 kvm, minsta lilla grej som ligger framme gör så att det ser stökigt ut..


Återigen denna bild, beskriver bra hur jag känner mig!



Desperate börjar om 8 min, innan dess hade jag tänkt att maten skulle vara klar men nja, blir lite svårt. Får väl börja laga när det är slut vid 22!



Räkna inte med den bästa uppdateringen innan 20 i morrn, jobbar 10-19.15.


//Bitterfittan

Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: ¬» J E N N A

:)

2009-04-14 @ 21:11:27
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: Majkarn

Do you love Rick?

2009-04-15 @ 15:04:20
Postat av: Anonym

Förstår precis hu du känner dig. Hata kunder iblan! Morr!! :P Samt katter som spyr på mattor, se min blogg.

2009-04-15 @ 19:24:44
URL: http://www.metrobloggen.se/brunnberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback