lördag

Shit pommes, jag tror jag precis gått upp 5 kilo, minst!
Har slängt i mig en riktig mansportion Spagetti Carbonara, gott var det i alla fall..

Gårdagen var lyckad, tack för det Kaisa!
Det blev dunken hos damen och sedan utgång på Gillet, en lugn utgång.
Riktigt skönt, var längesen man gick ut i gympaskor och kände sig bekväm men  det kändes som en sån kväll helt enkelt, skönt o bara sitta lite smålullig och titta på alla tomtar som for omkring hej vilt..

Ser fram emot Marbella, a lot!!



Då jeeevlarns!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Jennika

Är det där vi om 2 månader eller? ;)

2009-04-06 @ 11:30:26
Postat av: Spiderpig

Vad jag längtar till marbella =p

2009-04-06 @ 16:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback