sol i sinne

Snacka om underbart väder!
Började dagen med lite styrka på friskis, gick en liten promenix och nu ska jag straxt bege mig till jobbet.
Vet inte om jag sa det men blev bestulen på min lediga dag igår så, sjätte dagen i rad idag. I morrn blir det dessutom heldag med personalmöte på morgonen. Visserligen bra med pengar men det ska bli ruskigt skönt att vara ledig i helgen!

När vi endå talar om helgen så. Vad händer i helgen egentligen?
Kiira jobbar och har besök av finska ligan.
Iina och Jennika ska dela ut flyers på Mc mässa.
Nenne ska ut på massa äventyr.
Rikard ska städa hela min lägenhet och ha en vit helg (tacksam, jaaa)

Så, ni andra, vad ska ni göra?!

Typiskt, när jag jobbar är det fest för hela slanten men när jag väl är ledig är det inte en jävel som kan..
Vi får väl hoppas att det där styr upp sig!


Nu ska jag alldeles straxt kila iväg till jobbet.
Eftersom jag börjar bli kändisbloggare så måste jag ju även följa trenden "Dagens outfit", här har ni den!



Linne - Ginatricot
Tröja - KappAhl
Jeans - H&M
Skor - Converse

Tror inte jag har presenterat mina nya converse för er, kalasrosa!!




Nu ska jag springa ner och kolla posten på vägen till bilen, lönespec har kanske kommit?


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: marlene

Heej ! Jag ska på bandit kryssning.. :D Puss

2009-04-23 @ 15:52:46
URL: http://marlene.bloggspace.se
Postat av: iina

Det blev ingen mc-mässa.. Jag är PÅ!

2009-04-23 @ 20:11:08
URL: http://designbyiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback