För att jag har fina vänner!!

Usch vilken seg kväll det blev! Skulle det inte varit för dålig sömn och andra bekymmer så skulle jag verkligen börja undra vad det är som händer med mig. För bara några månader sen var det mycket ovanligt att sitta hemma själv en lördagskväll. Hmm, jag undrar jag...
Ge mig lågan tillbaka, då jevlars blir det kalas!



Inte heller har jag träffat någon av mina vänner på ett tag. Önskar bara att vi alla kunde dra ihop och bara vara crazy, tyvärr så funkar inte det just nu :(!









För att jag saknar, som fan!! Men i sommar, framförallt Marbella, då kör vi hårt, galet och totalvilt!!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: iina

Det är dags för en crazy helg känner jag ! ;)Blir den kanske på valborg? :D

2009-04-19 @ 12:00:56
URL: http://designbyiina.blogg.se/
Postat av: kiira

ja valborg blir det fest hoppas vi .. saknar dig med puss puss

2009-04-19 @ 17:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback