valborg?

Ännu en promenad avverkad!
Förstår om ni börjar blir trötta på mitt hurtsnack.. Jag fortsätter dock på samma spår som förut, att berätta om min dag så ni får helt enkelt stå ut!

Valborg närmar sig med stormsteg och planer smids hit och dit. Vi får väl se vad som händer men dagen börjar i alla fall i stadsparken med goa människor och lite alkoholhaltig dryck på det. Har dock lite svårt att tänka mig att jag kommer orka gå upp med tuppen och vara där redan 8-9 som min grabb men vi får väl se som sagt. Vore ju skoj att se forsränningen..
Hoppas i alla fall på bra väder, ser okej ut nu men vädergubbarna håller ju inte alltid vad dom lovar..





Nu är det dags för mig att åka och jobba. Ska käka lunch med mamma först.


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: iina

PAAAAAARTYYYY! Iina är taggad för fest! :D

2009-04-28 @ 19:02:47
URL: http://designbyiina.blogg.se/
Postat av: E

Valborg i uppsala är inte en dålig tillställning! Fyy tusan vad kul! mindre kul att jag är 100 mil där ifrån! haha puss!

2009-04-29 @ 08:48:33
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback