EL

Dagen började bra med firande av min bror som jag tidigare nämde.
Innan det var dags att luncha blev det lite thebjudning i Ellen och Leos kojja, det var mysigt!




Har jag inte dom sötaste brorsbarnen?! Skönt att veta att man har en skönhet att luta sig mot på krogen om det krisar om 12 år och man fortfarande är singel, hon kommer nog kunna hjälpa mig att ragga mer än väl!
På vägen till lunchen så predikade hon för mig om kärlek, att det inte alltid är så lätt när någon inte är kär tillbaka men att det löser sig, det brukar det göra för henne!
För att dämpa allt "hat" mot Rikards val av hårlängd och färg så kan jag säga att hon sa:
Det var synd att ni gjorde slut, han var så söt tycker jag. Jag gillade hans långa hår!


 


Nu sitter jag här med Kiira och funderar på att slinga mitt hår? Så får det nog bli, man vill ju vara fin inför den kommande helgen!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Rickelito

Äntligen någon som fattat! :=)

2009-08-11 @ 22:13:51
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/
Postat av: nina

men jäklarns va söta dom är!!!

2009-08-12 @ 06:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback