en dag som denna

Sådärja!
Nu är jag hemma efter en riktigt trevlig eftermiddag/kväll på Gröna Lund med jobbet.
Jag måste ju säga att Grönan och femkamp är underskattat, riktigt kul. Fast det kanske var så kul bara för att man inte gör det så ofta, det brukar ju vara så.




Min insats i femkampen tycker inte jag att vi pratar om men jag fick en fin medalj och jag kom i allafall inte sist!





Efter femkampen blev det även ett par åk och jag och Jenny gav oss på Insane, bara för att. Det var en galen åktur och enligt mig, rätt mycket värre än fritt fall. Hade jag haft åkband hade jag åkt om och om igen men då hade nog rösten brustit efter allt skrik, sjukt kul attraktion och jag kommer definitivt åka den igen. Åkturen varade i max 2 minuter men shit vilken kick man fick, det gillas!




Synd bara att dom inte tog kort när man åkte, jag hade blivit bra snygg haha!


Resten av natten blir lugn, tanken var utgång men klockan tickade iväg och efter att fått byta till buss i Knivsta blev jag rätt matt och utgång kändes plötsligt långt borta. Hoppas ni har kul i allafall tjejer och parta lite åt mig med!


Godnatt!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback