.


Hmmmmm är ett återkommande "ord" i min hjärna..
 Som vanligt är det fullt drag här i huset och ett antal vänner ska ut och skaka sina lurviga, man blir ju bra sugen. Dock finns betydligt fler nackdelar än fördelar idag så utgång är inte att tala om för min del, jag har faktiskt nästan slagit mig till ro för kvällen redan.
 Det blir en film från jobbet som måste ses inför hösten om allt det nya som komma skall och kanske en smutti till det. Lugnt och fint med andra ord. Man vet ju aldrig hur helgen kommer att se ut, det sägs endast utgång lördag men som sagt man vet aldrig hur det blir, speciellt inte när jag och alla andra dessutom är lediga!




I´M A FESTIS!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback