I made it!


Åh, jag precis sett den mysigaste filmen!



Jag fick mig många små skratt lite då och då och glömde bort ångesten över att sitta här alldeles ensam för några sekunder. Jag försöker tänka på att jag kommer vara stolt över mig själv som motstod frestelsen att inte vara ensam, jag kommer definitivt vara piggare i morrn också för den delen! Nu är bara problemet det här förbannade festandet i mitt hus som jag inte annars bryr mig om eftersom jag inte gör så mycket annat än att sover här när alla andra också gör det, dvs alldeles för sent.. Men men, en kombi av skrik, tjafs, dunkade house och lite bakgrund med reggae kanske gör så att man somnar gott?

Jag är grymt sugen på ett badkar med ljus och massa mysiga oljor men nehepp, lite svårt utan badkar så jag får ta det jag har och ta en riktigt långdusch i stället!


Hoppas ni har en riktigt röjjig kväll, kör hårt!! :D
Ni som precis som mig väljer att tänka på morgondagen får helt enkelt sova gött o drömma sött!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback